«Wo man singt, da lass dich ruhig nieder – böse Menschen haben keine Lieder», heisst es so schön in einem bekannten Sprichwort. Gerade in schwierigen Zeiten sollte man das nicht vergessen. Und da habe ich mir gedacht, dass das doch auch mal was für unseren Roten Tisch wäre. Also so richtig miteinander singen und so. Übrigens haben es bisher keine mir bekannten Bösewichte gewagt, sich an den Roten Tisch
zu setzen.

Beim Nachdenken über die Wahl eines geeigneten Liedes bin ich schnell auf eine wunderbare alte italienische Schnulze gestossen. Der Originaltext von Rocco Granata aus dem Jahre 1959 musste allerdings ein wenig der Zeit und der Aktualität angepasst werden. Und wer könnte das besser als unser neu in die hübsche Marina verliebte Ehrenbürger Samih Sawiris. Der war sofort von der Idee begeistert und stellt dem Roten Tisch gerne seine urnerdeutsche Version zur Verfügung. Noch ist allerdings unsicher, ob er selber am Roten Tisch anwesend sein wird. Er hat scheint’s am selbigen Abend noch ein Date mit seiner Marina!

 

MARINA
Ich bi so fescht verliäbt I dich Marina
A dr Isletä ha di gfundä o Carina
Z’Problem derbi sind jetzä aber d’Ürner
Was mach ich nur i miner grossä Not

Ich hol mer Hilf bim Isidoro Bümä
Der het scho immer gha ä goldigä Tümä
Wonem gseit ha, dass ich wetti inweschtiärä
Hett er gschtraalt und gseit - ich bi derbi

Marina Marina Marina
Dü bisch doch di Scheenscht und di Bescht
Marina Marina Marina
All liäbet dich ob Hiäsig’ oder Gescht

Oh dü schnuggigs Schätzli
Isletä herrlichs Plätzli
Ich wott di nit verliirä
Oh no no no no no

Oh dü schnuggigs Schätzli
Isletä herrlichs Plätzli
Ich wott di nit verliirä
Oh no no no no no

Dr Isi isch diräkt zum Dani Furrer
Miär Püürä sint doch Macher und nit Schnurrer
Miär seifet yy diä ganz Regiärig
Mit Isletä-Swiss-Lakes hei das isch so cool

D’Regiärig meint - da laat sich eppis machä
A yyserem Eerä-Samih - s’wär zum Lachä
Went miär bestimmt kei Schtei i ds’Wäggli leggä
Oh no no no no no no no no no

Marina Marina Marina
Dü bisch doch di Scheenscht und di Bescht
Marina Marina Marina
All liäbet dich ob Hiäsig’ oder Gescht

Oh dü schnuggigs Schätzli
Isletä herrlichs Plätzli
Ich wott di nit verliirä
Oh no no no no no

Oh dü schnuggigs Schätzli
Isletä herrlichs Plätzli
Ich wott di nit verliirä
Oh no no no no no

Oh no no no no no

Oh no no no no no

 

Wir singen «Marina» miteinander am Roten Tisch vom
Freitag, 01. April 2022, 18.00 Uhr
Im Restaurant Schützenmatte in Altdorf

Herzlinks Vic

28. Apr 2023